2011. április 30., szombat

"A Fabio, Edinson"

Kiutazás előtt a fodrászom (Szilvi) kicsit vágott a hajamból, megúgy egyáltalán, rendezte a sérómat. Mindezt olyan ügyesen sikerült összehozni, hogy kinézetre van némi hasonlóság köztem, és a nápolyi gólgyáros; Edinson Cavani között (kép mellékelten). Az említett játékos, 26 gólnál jár az SSC Napoli színeiben, ennek köszönhetően igencsak nagy népszerűségnek örvend a városban. A hasonlóság kapcsán én sem maradok ki a jóból. Szólított már le rendőr, piaci árus, de úgy általában mindenféle ember. Ráadásul a Stadio San Paolo-ban vannak az edzéseim (ahol a focicsapat is edz), úgyhogy tényleg egészen hihető a kép...
Tegnap zárva volt a pálya, emiatt a RAI épülete előtt futottam emelkedőket. Először fényképezni akartak jönni, ezt még kivédtük. De aztán autogramot kértek tőlem, és nem akartam a vidám olaszok kedvét lelohasztani azzal, hogy nem én vagyok Cavani. Inkább rávetettem a kívánt három szót, az elém nyomott papírra;
"A Fabio
Edinson"
Úgyhogy ennyi...  Nincs két hónapja hogy itt vagyok, és már autogramot osztogatok...

1 megjegyzés: