2011. május 29., vasárnap

Egy tanulmányi kirándulás

Csütörtökön újra Rómába vitt az utam. Igaz most elmaradt a hajnali kelés, csak délután kettő előtt valamivel indultunk, este hat után értünk oda. De nem is a város megnézése volt a cél, a Stadio Olimpico-ba mentünk a 7-kor kezdődő Compeed Golden Gala-ra.
Én még sosem láttam élőben ilyen komoly atlétika versenyt, 13 olimpiai bajnok, csupa nagymenő. A Stadio Olimpico is nagyon impozáns. A nagymenők is az idén elején vannak, ezzel lehetne összefoglalni a látottakat.  Eredmények tekintetében viszont nem volt nagy verseny. Sokaknak például  csalódás volt Usain Bolt futása (9,91). Nagyon rákészültek, aztán kis hilyán ki is kapott a jamaikai. Ő volt a nagy sztárvendég, de mondjuk amikor a melegítés előtt körbe ment a stadionban kisautóval... szóval sejteni lehetett, hogy nem élete legjobbját futja majd.sokan csak miatta jöttek a stadionba... Sokan viszont csak Bolt miatt jöttek el. Nem sokkal a futam előtt értek, és utána el is mentek. Emiatt kicsit csökkent az élvezhetőség, állandóan felállni, kiengedni, beengedni, mittudomén. na, mindegy.
Nekem összességében nagyon tetszett a kirándulás, élmény volt ott lenni.
A gálának 22 óra után lett csak vége, így hajnali 3 után értünk Nápolyba a Stadio San Paolohoz, ahonnan biztonsági okokból  nem haza mentem hanem (ahogy azt előre megbeszéltük) inkább csapattársál aludtam. Másnap olaszos reggeli, hmmm. Hazafele menet megállapítottam, hogy hiányzik az otthoni reggeli. Leülök, otthoni körülmények között eszem, kényelmes székben, van választék, stb.
A késői érkezésnek és a másutt alvásnak köszönhetően persze a másnapon ment félig a levesbe, pedig akkor is volt dolgom; elő kellett készülnöm a hétvégi nagy kirándulásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése